2010. február 4., csütörtök

Sue - Zsuzsinak

Még tavaly ősszel készült el a varrószobám, ami azóta is a kedvenc helyem a lakásban :-))
Az L alakú terasz keskenyebb részéből alakítottuk ki, körben ablak, így olyan érzésem van, mintha kinn lennék a kertben. Sokat gondolkodtam azon, hogy milyen függönyt is varrjak ide, hogy este ne lásson be senki, nyáron ne legyen hőség és mégis a szabadban érezzem magam. Szerencsére egyik volt kedves osztálytársam függönyök varrásával, tervezésével, értékesítésével foglalkozik.
Elmentem hozzá és azonnal beleszerettem a római rolóba. Nagyon segítőkész volt és így azért sokkal kedvezőbben juthattam hozzá az anyaghoz és a szerkezethez, mintha megvettem volna készem.
Meghát ugye az alkotás örömét sem szerettem volna kihagyni :-)
Bár amilyen nagy kedvvel álltam neki az öt rolónak, legalább annyira vártam, hogy elkészüljenek.
Nem volt azért annyira könnyű rávarrni a merevítőket, nagyon pontos munkát igényelt, legnagyobb sajnálatomra elég sokat kellett fércelgetni varrás előtt - amit nem nagyon szeretek. De megérte a fáradozás,
nagyon szép lett a végeredmény. Remélem nyáron is beváltja a reményeket a fényt teljesen kiszűrő, ún. Blackout anyag.




Még akkor elterveztem, hogy valamit csinálok a Zsuzsinak a segítségéért. Sok minden eszembe jutott, míg végül egy Sunbonett Sue-s könyvborító mellett döntöttem. A kislány kezében a szalag az organza függönyt szimbolizálja. Remélem tetszeni fog neki.


1 megjegyzés:

  1. Ez egyszerűen csodaszép! Kicsit irigykedem a varrószobád láttán - mesés lehet, a fantasztikus római rolókról nem is beszélve! Igazi mestermunka és a választott anyagod is gyönyörű. Ez a papírra varrott napkalapos zsuzsi is nagyon tetszik. Nagy merészség lenne elkérnem a mintáját?

    VálaszTörlés