2012. június 11., hétfő

Felpéc

Szombaton mikrós festést gyakoroltunk a galagonyás lányokkal a Ligetszépe felpéci táborában.

Én már péntek délután is meglátogattam a lányokat, hogy megtanuljam a bargello technikáját.
Még soha nem csináltam, nagyon tetszik. De nem a sima bargelloval kezdtem a tanulást, hanem egyszerre a spirális változattal. Nagyon tetszik. Elsőre elég bonyolultnak tűnt, de most így utólag újra lenne hozzá kedvem.
Ilyen lettek az összevarrt csíkok, még befejezésre vár. Boldizsár szerint egy sárkányt varrtam :-))

Ha jobban megnézzük, így fordítva nézve, hogy a sötét van alul, van benne valami. A kicsi gyerekeknek fantasztikus a fantáziája...

A festés is nagy élmény volt, szép dolgok születtek. Talán ma sikerül a kölcsönkapott gépről lementenem a saját anyagaim fotóját. Addigis itt van egy a kedvencek közül, egy erdőt szeretnék varázsolni majd belőle, a szabad gépi tűzés segítségével!



5 megjegyzés:

  1. Hű, ez tényleg nagyon klassz!

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik! Lehet, hogy hasonlít a sárkányhoz, talán a föld színek miatt mondja! Számomra pont az ívessége dobja fel!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy, ilyet szerettem volna a takarómba, ezt a hullámot, rengeteget terveztem, de nem jött össze, csak valami hasonló.
    A festésed is nagyon szép, ahhoz még nem volt bátorságom hozzáfogni:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper lett. nekem is nagyon tetszik, de egyhamar nem lesz rá időm. pedig csodás

    VálaszTörlés