2011. október 4., kedd

Újra itt vagyok,

most döbbentem csak le, hogy milyen rég nem írtam bejegyzést. Sajnos nyáron nem igazán került elő a varrógépem, a sok tennivaló mellett nehezen vettem rá magam a varrásra. Azért készült pár apróság, többek között egy fekete kis alkalmi táska egy esküvőre (még le kell majd fényképeznem).
Szombaton a galagonyás lányokkal varrósnapot szerveztünk magunknak, ahova meghívtuk Annamarit, hogy megtanítson nekünk pár dolgot. Nagyon jó dolgok születtek, végre felhasználhatom már a hónapok óta otthon porosodó kereteimet is, mert megtanultuk a keretes neszeszer készítését.

Csináltunk még egy pénztárcát is, ez is nagyon tetszik, többféle méretben elkészíthető, jó kis karácsonyi ajándék lehet.


 

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, mestermunkák születtek a kezeid alatt. Az a neszeszer, csodálatos. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Martilein!
    Csodaszépek ezek a csatos és patentos pénztárcák! Égen-földön keresek hozzájuk való fém kereteket (pénztárca csatokat) Te hol szerzed be őket??? Tudnál nekem segíteni?

    VálaszTörlés