2011. május 31., kedd

Mosódió...

ismeritek??

Pár hónapja még én sem tudtam, hogy mi is ez pontosan. Aztán teljesen véletlenül rábukkantam az interneten és teljesen "elcsábított". Ezzel szinte egyidőben a sógornőm is rálelt. Mikor meséltünk egymásnak róla, rögtön eldöntöttük, hogy ezt ki kell próbálni! Ennek már kb. 4 hónapja. Azóta mindketten - sőt már anyukám is ! - csak ezzel a kis növénykével mosunk és nagyon meg vagyunk elégedve vele. Gondoltam megosztom veletek is ezt a pozitív talapsztalatot, hátha kedvet kaptok hozzá!
A mosódió egy olyan növény, aminek szaponin tartalma a vízben kioldódik és így mossa tisztára a ruhákat.
Kis vászon zacskóban kell 4-5 db-ot a ruhák közé tenni. A mosás kiegészítője még a marhaepe szappan, ami nagyon jó foltttisztító.Boldizsár foltos ruháit, Bence fehér zoknijait olyan tisztára mosom vele, mint a drága, márkás mosószerrel, amit korábban használtam. A fehér ruhákhoz még 1 evőkanál fehérítő port teszek a dió mellé. 4-5 dióhéjat 40 fokos mosásnál 3-4-szer fel lehet használni, 60 fokon 2-3-szor.
Amellett, hogy környezetbarát, lágyítja a vizet, a mosógépnek is jót tesz. Teljesen antiallergén, a sógornőm ekcémája elmúlt, mióta ezzel mos.
Egyszóval csak ajánlani tudom mindenkinek aki nem ismeri, hogy próbálja ki. Nagyon örülök, hogy rátaláltam.
Először innen rendeltem:      http://www.kataboltja.com/
Ezen az oldalon nagyon sok mindent megtudhatunk róla.
Aztán felfedeztük ezt az oldalt is, itt valamivel olcsóbb:     http://www.biostore.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése