2010. december 26., vasárnap

Ajándékok még

Az első két dolog ajándék magamnak :-)) , vagyis a lakást diszítik. Varrtam egy képeslaptartó szívecskét. Szerencsére azért az e-mailek világában is érkezik még egy-egy kedves képeslap az ünnepekre. Igaz, én sem szoktam már annyit küldeni, mint pár évvel ezelőtt.

Az adventi naptárban minden nap találtak a gyerekek egy szép karácsonyi verset. Ezek, ahogy gyűltek, itt-ott kallódtak a lakásban. Kitaláltam, hogy ennek is varrok egy tartót, így bármikor olvasgathatjuk őket!   


Most már megmutathatom azt a táskát is, amit anyukámnak varrtam. Nagyon örült neki. A táska elejét a Hokata-tól kapott madárka minta diszíti.

Nagynénémnek varrtam egy sapkát és egy gombolós sálat. Mindkettő alapját egy kézi horgolású, nagyon régi ágytakaró adta. Mikor rátaláltam erre a takaróra, tudtam, hogy nagy kincsre leltem. Még pár dolog majd biztosan készül belőle. Nagyon tetszett neki.

2 megjegyzés:

  1. Drága Mártikám!
    Nagyon sok különleges, ötletes ajándékot varrtál! Ahogy mentem előre a bejegyzésed olvasásában, mindig gondoltam, hogy "na, ez a csúcs!" Mire a végére értem már nem tudtam mire mondanám, hogy ez a csúcs, hisz mindegyik az!! Sok-sok gratula!!!!

    VálaszTörlés
  2. Békés, boldog, sikeres új évet kívánok Neked és családodnak!

    VálaszTörlés