2010. október 8., péntek

Őszi párnák

Varrtam két őszi párnát, a kettő között csak az a különbség, hogy máshol van a levél. Egyszerűek, de szépek - szerintem.



Még névnapomra, júliusban kaptam anyukámtól egy Hibiscus-t. A teraszra tettem, nem volt rajta virág, de nagyon sok bimbót hozott az elmúlt hetekben. Pár napja behoztam, nehogy véletlenül valamelyik éjjel túl hideg legyen neki és most lassan egymás után nyílnak a virágai. Hát csodálatosak !! Ha minden bimbó kinyílik, pár hétig még gyönyörködhetek benne :-)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a párnáid .
    Csodálatos a virágod !

    VálaszTörlés
  2. "Egyszerűek és szépek" a párnák - szerintem is :-))
    A hibiszkusz nálam is a lakásban lakik és ontja a virágait folyamatosan.
    Ági

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lettek, hozzád illő!!!! Hibiscus! Imádom!!!!

    VálaszTörlés