2010. szeptember 9., csütörtök

Végre elkészült...

a falvédő Boldizsár szobájába. Igazából nem is tudom, miért halogattam ennyire a dolgot, már hónapok óta készültem, hogy nekiállok. Pedig semmi extra varrást nem igényelt, csak keretet kapott a már a kiságyban is használt anyag, letűztem a három réteget, beszegtem aztán már mehetett is a falra. Szerintem nagyon aranyos ez az IKEA-s anyag, vagyis eredetileg paplanhuzat volt, de így többet nézegethetjük. Most éppen esténként lefekvés előtt az állatokat számoljuk meg rajta...




A napokban varrtam még ezt a kis szütyőkét is:

3 megjegyzés:

  1. Nagyon kis kedves a falvédő, úgy látszik mintha az állatkák, applikációk lennének .

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jópofa falvédőtök lett, Boldi ahogy ott alszik, olyan, mint egy szöszke angyalka.
    A szütyő anyag választása fantasztikus, szuper!!
    Nagyon jókat varrtál már megint! :))

    VálaszTörlés