2010. július 18., vasárnap

Itt vagyok ...


Hihetetlen gyorsan telnek a napok, nem gondoltam volna, hogy ilyen rég írtam már. Ebben a hőségben, munka után hazaérve csak nehezen tudtam rávenni magam a varrásra, pedig nagyon sok minden vár(t) rám.
A varrószobám nagy előnye - hogy körben ablakok vannak - most hátránnyá vált, nem tudom, hány fok lehetett tegnap ottbennt, de a napfényt át nem eresztő black-out rolók ellenére szaunában éreztem magam tegnap délután. De muszáj volt kihasználni azt, hogy hétvége van. és hát nagyon közeleg a jövő hétvége, amikor megyünk a tatabányai táborba, sok házi feladatot kaptunk. Már nagyon várom.
Az elmúlt két hétben varrtam egy a korábbihoz  hasonló macis táskát és egy lila szettet.

Múlt héten pedig a Boldizsárnak három tarka nyári nadrágot....

Az úgy kezdődött, hogy kaptunk valakitől annak idején egy nagyon tarka, állatfigurás, könnyű  karton anyagból varrt kis rugdalózót. Az első nyáron így hordta.
Tavaly levágtam a gumis részét, így átalakult rövidnadrággá. Annyira tetszik neki, hogy állandóan ezt akarta felvenni. Így fogtam magam, elmentem a boltba és vettem háromféle tarka anyagot, egy macisat, egy motorosat és egy méhecskéset. Ezekből varrtam rövidnadrágot. Így lett legalább egypár bölcsibe járó nadrágja. Mondanom sem kell, nagyon tetszik neki mindegyik! 

Már csak négy nap és végre szabin leszek egy darabig, nagyon jó lesz már, bár elég sűrű lesz a nyári program.
Apa már el is kezdte a nyaralását, tegnap utazott el, hogy meghódítsa a Mont Banc-t :-))
(Azért izgulok, remélem épségben hazaér!)

1 megjegyzés:

  1. Zajlik az életetek!!!! Nem csodálom, ha nehezen veszed rá magad a varrásra ebben a melegben! Majd léci részletesen számoljál be a táborról, jó?!

    VálaszTörlés