2010. január 19., kedd

Újra itt





Hűha, hihetetlen, hogy szinte már másfél hónapja nem írtam... Nagyon gyorsan telnek a hetek.
Azért nem telt el varrás nélkül ez a pár hét, az ünnepek előtt ajándékok sorát gyártottam, az ünnepek alatt azért volt egy kis pihenő, közben kötöttem egy macis mellényt a Boldizsárnak - amit azóta sem akar felvenni  - nem tudom miért, de nincs kibékülve a mellényekkel.  Remélem azért sikerül majd ráadnom, mielőtt kinövi :-)
Az évet egy angyalka varrásával kezdtem, amit nagynéném 60. szülinapjára kapott, hogy vigyázzon rá még legalább 60 évig :-))
Nálunk az ünnepek nem múlnak el szilveszterkor, Boldizsárnak január 6-án van a névnapja, Bencének január 9-én a születésnapja, így még január 2. hétvégéjét is sütés-főzéssel töltöttem, bár ilyenkorra már mindenkinek elege van az evésből, mégis hamar elfogyott a pizzás csigám, a feketeerdő-torta és az isteni túrótorta.... majd utána jöhetett a fogyókúra ....

Most épp a felvételire készülünk Bencével , hétvégén lesz a központi írásbeli, remélem sikerül az, amit szeretne.

Még kicsit karácsonyra visszatérve mutatok egy-két képet, az adventi naptáramról - amire csak naponta lehetett felcsempészni a zsákocskákat, mert a Boldizsár egyszerre meg akarta enni mindet - , a karácsonyi terítőről, ami december 26-án készült el, de még azért időben!
Az adventi naptár fém tartóját férjuram csinálta, szerintem jó lett. Mondtam neki, hogy jöhet a folytatás, ötleteim lennének :-))
 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése